Opći uvjeti i odredbe

Pozdrav i dobrodošli na web stranicu SUP outleta, gdje vam nudimo razne kvalitetne artikle za uživanje na vodi. Web stranica SUP outleta, dostupna na web stranici sup-outlet.si (u daljnjem tekstu: internetska trgovina), nudi kvalitetne informacije o zabavi, sportu i artiklima, s mogućnošću kupnje artikala.

Online prodaju internetske trgovine provodi tvrtka Loud and Clear, Vito Babič sp, Malečnik 88, 2229 Malečnik, PDV broj: SI-41080190, matični broj: 9561846000 (u daljnjem tekstu tvrtka).

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot, Uradni list Republike Slovenije, br. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011), Zakonom o elektroničkoj trgovini (ZEPT, Uradni list Republike Slovenije, br. 96/2009-UPB2), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1; Uradni list Republike Slovenije, br. 94/07 - službeni pročišćeni tekst i 177/20), Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1), Zakonikom o obveznim odnosima (OZ, 97/2007-UPB1), Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i međunarodnim zakonima o elektroničkoj trgovini.

Posjetom i korištenjem internetske trgovine, svaki posjetitelj ili kupac pristaje da je u potpunosti upoznat s njezinim punim tekstom prije sklapanja ugovora, na što je izričito upozoren ovom napomenom, koja je dostupna na web stranici internetske trgovine. Smatra se da posjetom i korištenjem internetske trgovine, posjetitelj, te narudžbom, kupac, u bilo kojem obliku, u potpunosti prihvaća opće uvjete poslovanja.

Svi privatni podaci su strogo zaštićeni. Tvrtka zadržava pravo izmjene uvjeta i odredbi u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Promjene stupaju na snagu od trenutka objave.

Tvrtka ne odgovara za točnost i potpunost podataka na stranicama e-trgovine, niti odgovara za točnost i potpunost tekstualnog, slikovnog ili audio materijala.

Sva komunikacija između kupca i tvrtke u elektroničkom obliku smatra se ostvarenom u pisanom obliku i ima snagu ugovora.

Internetska trgovina otvorena je 24 sata dnevno, svaki dan. Zbog raznih tehničkih ili drugih razloga, poslovanje putem internetske trgovine ili čak pristup internetskoj trgovini ponekad nije moguć. Tvrtka zadržava pravo ograničiti ili potpuno zaustaviti prodaju nekih ili svih artikala na određeno ili neodređeno vrijeme ili ograničiti ili potpuno zaustaviti pristup stranicama internetske trgovine na određeno ili neodređeno vrijeme ili na drugi način ograničiti ili zaustaviti poslovanje internetske trgovine.

Ugovor se može sklopiti samo na slovenskom jeziku.

Posjetitelj ili kupac internetske trgovine ne snosi nikakve troškove vezane uz korištenje komunikacijskog medija u vezi s korištenjem internetske trgovine. Tvrtka ne naplaćuje nikakve dodatne troškove vezane uz korištenje komunikacijskog medija.

Vrste korisnika

Posjetitelj je osoba koja posjeti internetsku trgovinu na adresi web stranice. Ako posjetitelj dovrši registraciju na web stranici i potvrdi postupak, postaje član internetske trgovine. I posjetitelj i član (u daljnjem tekstu korisnik) stječu pravo kupnje u internetskoj trgovini.

Kupcem smatramo osobu koja se registrira u internetskoj trgovini i kupi barem jedan artikl ili izvrši kupnju izravno u internetskoj trgovini bez prethodne registracije, unosom potrebnih podataka za narudžbu, plaćanje i dovršetak kupnje.

Registracijom ili kupnjom kupac potvrđuje da je punoljetan ili ima poslovnu sposobnost.

Kupnju u ime i za račun osoba s potpunom poslovnom nesposobnošću mogu obavljati njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, dok osobe s djelomičnom poslovnom sposobnošću mogu obavljati kupnju samo uz suglasnost svog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Registracijom ili kupnjom kupac pristaje na gore navedeno.

Društvo ne odgovara za radnje suprotne gore navedenom.

Sve cijene su izražene u eurima i uključuju PDV po važećoj stopi. Primjenjuju se cijene i ostale pogodnosti koje vrijede na dan primitka narudžbe.

Kupac prima originalni račun na adresu e-pošte koju je naveo prilikom registracije ili narudžbe. Kupac prima račun kada tvrtka primi uplatu na transakcijski račun.

Uvjeti kupnje/prodaje artikala putem internetske trgovine određeni su ovim Općim uvjetima poslovanja, s kojima se kupac slaže prilikom narudžbe. Kupnja/prodaja artikala odvija se u sljedećim fazama: eventualna registracija ili ispunjavanje potrebnih podataka, narudžba, plaćanje, dostava, eventualni povrat artikla.

Registracija

Posjetitelj se može online registrirati kao član internetske trgovine. Prilikom registracije u internetsku trgovinu dobiva korisničko ime, koje je isto kao i njegova adresa e-pošte, i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana povezani su s unesenim podacima. Član može pristupiti i mijenjati svoje podatke u postavkama računa u bilo kojem trenutku.

Posjetitelj je odgovoran za točnost i potpunost podataka unesenih prilikom registracije. Ako dođe do promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, molimo vas da što prije ažurirate podatke u internetskoj trgovini.

Proces naručivanja

Korisnik naručuje artikle elektroničkim putem dodavanjem u košaricu. Artikli se smatraju naručenima u trenutku kada korisnik završi cijeli postupak naručivanja. Korisnik prima potvrdu o primitku narudžbe na adresu e-pošte koju je naveo prilikom registracije ili narudžbe. Ako korisnik ne primi e-poštu s potvrdom primitka narudžbe, treba provjeriti jesu li artikli u košarici i ponoviti postupak naručivanja.

Tvrtka se obvezuje isporučiti sve naručene artikle koji su na zalihi u trenutku isporuke. Ako tvrtka nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih artikala, kupac će biti kontaktiran e-poštom radi zamjenskog artikla ili otkazivanja naručenog artikla. Svi ostali naručeni artikli bit će isporučeni.

Prije potvrde kupnje, tvrtka moli korisnika da još jednom pregleda relevantnost i točnost unesenih podataka i željenih artikala te ih po potrebi ispravi.

Proces kupnje

Proces kupnje je u potpunosti završen kada se utvrdi da su poduzeti svi potrebni koraci. Potvrdom narudžbe kupac je upoznat s općim uvjetima poslovanja internetske trgovine.

Tijekom procesa kupnje korisniku su dostupni sljedeći tehnički koraci:
- pretražite određeni proizvod
- odabir željenog proizvoda za kupnju
- određivanje količine i raznolikosti proizvoda koji će se kupiti u košarici
- pregled konačne cijene odabranih proizvoda u odabranoj količini
- unos potrebnih podataka za narudžbu
- potvrda narudžbe
- naručivanje

Plaćanje

Kupac se obvezuje platiti tvrtki naručene artikle koristeći jedan od sljedećih načina plaćanja:
- online plaćanje karticama s odgođenim plaćanjem
- online plaćanje debitnom karticom ili online platnom karticom
- online plaćanje putem PayPala
- izravnim prijenosom na transakcijski račun tvrtke prema predračunu ili ponudi.

Plaćanje se vrši u jednom iznosu, a artikli ostaju vlasništvo tvrtke dok se ne plati kupoprodajna cijena.

Kartica korištena za plaćanje ne tereti se automatski od strane tvrtke, već tek prilikom otpreme robe ili kako to omogućuje pružatelj usluga online plaćanja Mollie.

Prilikom narudžbe, korisnik se preusmjerava na sigurni online sustav plaćanja WSPay, gdje dovršava plaćanje unosom potrebnih podataka (broj kartice, datum isteka kartice, sigurnosni kod kartice, vlasnik kartice). WSPay obrađuje podatke putem zaštićene SSL veze. Tvrtka koristi sigurnosne protokole kako bi osigurala sigurnost korisničkih podataka. Podaci su šifrirani i ne mogu se zloupotrijebiti.

Korisnik vrši online plaćanje prije primitka robe.

Internetska trgovina omogućuje maloprodajnu kupnju samo krajnjim potrošačima (B2C). Stoga ne omogućuje B2B prodaju putem drugih trgovina i ne nudimo mogućnost izdavanja računa pravnim osobama. U slučaju da korisnik želi uspostaviti B2B odnos s tvrtkom i kupiti veće količine (s minimalnom vrijednošću kupnje od 800 EUR + PDV), molimo korisnika da nas kontaktira na adresu e-pošte info@sup-outlet.si i mi ćemo ga uputiti u našu veleprodajnu trgovinu.

Faktura i prateće obavijesti

Račun se izdaje na trajnom mediju, u pisanom obliku, s detaljno razvrstanim troškovima, a korisniku se šalje putem e-pošte.

Cijene

Sve cijene u internetskoj trgovini navedene su u EUR i uključuju PDV. PDV se obračunava na temelju stavka 1. članka 94. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (ZDDV-1) .

Cijene ne uključuju troškove dostave osim ako nije drugačije navedeno. Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Ponuda vrijedi do otkazivanja.

Potvrda narudžbe

Nakon što izvrši narudžbu, korisnik će od tvrtke dobiti obavijest na adresu e-pošte koju je naveo prilikom narudžbe da je narudžba prihvaćena.

Osim mogućnosti odustajanja od ugovora, korisnik ne može mijenjati sadržaj narudžbe nakon što je naručio. Korisnik može otkazati pojedinačnu narudžbu sve dok sustav naručivanja to još uvijek dopušta.

Kupiti

Nakon narudžbe, kupac prima obavijest na adresu e-pošte navedenu prilikom registracije ili postupka kupnje. Tvrtka pregledava narudžbu, provjerava zalihe naručenih artikala te potvrđuje ili odbija narudžbu uz objašnjenje. Radi točnosti podataka navedenih u postupku registracije, tvrtka može kontaktirati kupca i telefonom ili e-poštom. Tvrtka kupcu šalje potvrdu narudžbe, kojom zaključuje namjeru kupnje naručenog artikla.

Ugovor o kupnji smatra se sklopljenim u trenutku kada kupac i tvrtka kao prodavatelj potvrde narudžbu. Kupac je potvrđuje u elektroničkom procesu kupnje u internetskoj trgovini, a tvrtka kao prodavatelj potvrđuje narudžbu kupcu u odgovoru putem e-pošte.

Tvrtka se trudi pružiti najažurnije i najtočnije informacije, no može se dogoditi da su informacije o cijeni ili drugoj prirodi artikla netočne ili nepotpune. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, tvrtka odustaje od kupnje ili nudi tu mogućnost kupcu.

Vrijeme dostave i isporuke

Artikl koji je na zalihi i naručen do 12 sati radnim danom bit će poslan isti radni dan ili, pretpostavlja se, u roku od tri radna dana. Isto vrijedi i za artikle naručene u prednarudžbi. Uobičajeni rokovi isporuke su od jednog do pet radnih dana. Roba naručena vikendom i praznicima bit će poslana u roku od tri radna dana od primitka narudžbe. Dostava narudžbe ovisi o dostavljaču. Roba naručena u internetskoj trgovini dostavlja se putem DHL-a i DPD-a. Kako bi se postigla optimalna i brza dostava artikala, tvrtka zadržava pravo odabira drugih dostavnih usluga.

Kupcima će se naplatiti dostava prema važećem cjeniku. Kupac će biti obaviješten o troškovima dostave prije potvrde narudžbe. Kupac će također biti obaviješten ako prodavatelj u potpunosti pokriva troškove dostave.

Tvrtka priprema i šalje naručene artikle u dogovorenom roku. Tijekom praznika (npr. Božića) rokovi isporuke su produženi, stoga naručite rano. Radno vrijeme za primanje narudžbi je od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati.

Uvjeti isporuke ne uključuju:
- dan primitka narudžbe,
- vremensko kašnjenje zbog netočne i nepotpune adrese primatelja,
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili prometne gužve koja je nastala bez krivnje tvrtke,
- vikendi, praznici i neradni dani prema slovenskim ili hrvatskim propisima.

Povrat i zamjena artikala

Naručeni artikli bit će pripremljeni za prijevoz i dostavu na način da se pri normalnom i odgovornom rukovanju ne mogu oštetiti tijekom prijevoza.

Kupac je dužan pregledati pošiljku prilikom primitka. Ako pošiljka pokazuje vanjske znakove oštećenja ili je vidljivo oštećena, kupac mora odmah podnijeti reklamaciju dostavljaču i obavijestiti prodavatelja na info@sup-outlet.si . Kupac mora oštećenu robu vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 8 dana, a prodavatelj je dužan kupcu poslati odgovarajuću neoštećenu robu najkasnije u roku od tri dana od primitka oštećene robe, ako je reklamacija opravdana.

U slučaju otkazivanja narudžbe (što ne uključuje povrat artikla, jer je to pokrenuto prije slanja artikla), tj. radi se samo o online plaćanju, uplaćeni novac kupcu bit će vraćen u roku od 15 dana od primitka zahtjeva kupca za povrat uplaćenog iznosa.

Kupac nema pravo povrata artikla u slučajevima navedenim u članku 49. Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac ima pravo na zamjenu, povrat novca ili kupon za sljedeću kupnju u slučaju da mu je isporučen artikl koji nije naručio ili artikl s nedostatkom kvalitete (uništen, oštećen, neispravan artikl).

Činjenična pogreška

Stvarna greška se smatra kada:
- predmet nema svojstva potrebna za njegovu normalnu upotrebu ili promet,
- artikl nema svojstva potrebna za specifičnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, ali koja su prodavatelju bila poznata ili su mu trebala biti poznata,
- stvar nema svojstva i karakteristike koje su bile izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
- prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla? Provjerava se s drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i s izjavama proizvođača ili informacijama na samom artiklu.

Prijavljivanje činjenične pogreške

Kupac mora o svakom materijalnom nedostatku, uključujući detaljan opis nedostatka, obavijestiti tvrtku o vlastitom trošku, u zakonski propisanom roku i istovremeno nam omogućiti pregled artikla. Obavijest o materijalnom nedostatku kupac nam može poslati poštom ili e-poštom na info@sup-outlet.si . Poruka mora sadržavati:
- Podaci o kupcu (ime, prezime, adresa, adresa e-pošte, broj telefona)
- Broj i datum računa, datum primitka artikla
- Detaljan opis razloga zašto kupac tvrdi da ima materijalni nedostatak

Važno: Artikl koji kupac vraća mora, kako bi se mogao reklamirati materijalni nedostatak, prilikom povrata biti popraćen svim mogućim dodacima.

Pravo na reklamaciju materijalnog nedostatka na artiklu preciznije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Odustajanje od ugovora

Kupac - potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizičke osobe koje stječu artikl u svrhe izvan svoje profitabilne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od primitka artikla pismeno ili putem e-pošte obavijestiti prodavatelja da odustaje od ugovora, bez potrebe da navede razlog svoje odluke. Rok počinje teći danom primitka artikla. Povrat se odnosi na sve artikle u internetskoj trgovini.

Obavijest o odustanku od ugovora potrošač može podnijeti tvrtki na obrascu ili e-poštom na adresu e-pošte info@sup-outlet.si s nedvosmislenom izjavom iz koje jasno proizlazi da odustaje od ugovora. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač mora vratiti primljeni artikl ili ga poslati poštom na adresu prodavatelja - tvrtke u roku od 14 dana od primitka artikla.

Vraćanje primljenih artikala tvrtki unutar roka za odustanak od ugovora smatra se obavijesti o odustanku od ugovora. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustankom od ugovora je trošak vraćanja artikala (koji se, u slučaju dostave, naplaćuje prema cjeniku dostavne službe. Artikl se smatra vraćenim u skladu s propisanim rokom ako je dostavljen na sjedište tvrtke ili otpremljen na sjedište tvrtke prije isteka roka za povrat.

Povrat novca bit će izvršen u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćenog artikla. Kupcu će se vratiti kupovna cijena istim načinom plaćanja kojim je izvršeno plaćanje, osim ako kupac izričito ne zatraži korištenje drugog načina plaćanja.

Potrošač mora vratiti artikl prodavatelju neoštećen i u istoj količini, osim ako artikl nije uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije slobodno koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati artikle u mjeri u kojoj je to strogo potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za svako smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje rezultat ponašanja koje nije strogo potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Pravo na povrat novca u slučaju reklamacije i materijalnih nedostataka detaljnije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot). U slučaju povrata robe, potrošač se moli da isprinta obrazac za povrat, pravilno ga ispuni, potpiše i pošalje zajedno s robom i kopijom računa poštom na adresu tvrtke.

Jamstvo

Svaki proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili računu, a jamstveni rok također je naveden na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi na području Republike Slovenije.

Proizvođač ili uvoznik jamči kvalitetu proizvoda i njegov besprijekoran rad tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da se koristi u skladu s njegovom namjenom i priloženim uputama. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda potrošaču.

Zahtjev za jamstvo

Tvrtka je zakonski obvezna dati kupcu jamstvo za besprijekornu upotrebu kupljene robe. Kupac može ostvariti pravo na jamstvo uz račun prodavatelja. Prodavatelj je dužan izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, u suprotnom će se artikl zamijeniti drugim, ekvivalentnim i besprijekornim artiklom ili će se izvršiti povrat kupoprodajne cijene. Povrat robe u jamstvenom roku provodi se u skladu s uvjetima koje je proizvođač naveo na jamstvenom listu.

Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- ako se potrošač nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda,
- da je proizvod mijenjala neovlaštena osoba,
- ako je istrošeno zbog normalne upotrebe
- ako se radi o reklamaciji potrošnog materijala

Zaštita osobnih podataka

Tvrtka prikuplja osobne podatke kupaca samo u mjeri u kojoj je to potrebno za ispunjenje svojih obveza, obavještavanje o novim proizvodima i posebnim ponudama, dostavu promotivnih informacija i materijala, poboljšanje odnosa s kupcima te provjeru ostalih podataka potrebnih za online kupovinu.

Tvrtka se obvezuje štititi osobne podatke kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da neće ni na koji način otkrivati ​​osobne podatke trećim stranama bez pristanka posjetitelja i kupaca internetske trgovine. To se čini iznimno za podatke koji su poslovnim partnerima potrebni za isporuku kupljenog artikla. To isključuje slučajeve u kojima je tvrtka važećim nalogom ovlaštenih državnih tijela u skladu sa zakonom dužna dati ili omogućiti pristup osobnim podacima kupaca.

Kupac ima pravo zatražiti dopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka. Kupac može u bilo kojem trenutku pismeno zatražiti trajnu ili privremenu zabranu korištenja svojih osobnih podataka.

Ograničenje odgovornosti

Tvrtka nastoji osigurati najbolji pristup i rad internetske trgovine, ali ne preuzima nikakvu odgovornost niti jamstvo za njezino nesmetano korištenje. Svi korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost.

Ni tvrtka, niti bilo koja druga fizička ili pravna osoba koja je sudjelovala u stvaranju, izradi i produkciji web stranice ili još uvijek sudjeluje u nadogradnjama i novim informacijama i materijalima, ne odgovara za bilo kakvu štetu nastalu pristupom, korištenjem ili nemogućnošću korištenja informacija i materijala na web stranici.

Tvrtka nastoji objavljivati ​​provjerene i točne informacije. Ako posjetitelj otkrije neistinite ili neprimjerene informacije na web stranici, tvrtka ga moli da to odmah prijavi putem e-pošte na info@sup-outlet.com .

Društvo je ovlašteno bez prethodne najave mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta poslovanja, asortiman proizvoda, cjenike, ostale informacije vezane uz online prodaju i sav ostali sadržaj na online trgovini. Društvo ne odgovara za bilo kakvu štetu nastalu tim promjenama.

Internetska trgovina može sadržavati poveznice na druge web stranice za čiji sadržaj tvrtka nije odgovorna ili nije pod kontrolom tvrtke, pa im korisnici pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik. Internetska trgovina dopušta oglašavanje, a oglašivači su odgovorni za usklađenost oglašivačkih informacija i aktivnosti te za njihovo provođenje u skladu sa zakonskim normama i pravilima. Tvrtka ne odgovara za bilo kakve pogreške i nepravilnosti u marketinškim aktivnostima koje provode oglašivači.

Sadržaj na web stranici je autorsko djelo i zaštićen je u skladu s odredbama Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima te se smije koristiti samo u osobne i nekomercijalne svrhe.

Tvrtka naglašava da fotografije i opisi pojedinačnih artikala u internetskoj trgovini mogu biti simbolični. Kako bismo razumjeli i prezentirali artikle, nastojimo ih prikazati i opisati što je moguće točnije. Tvrtka zadržava pravo na bilo kakve pogreške u opisu i fotografiji artikla te se trudi ispraviti takve pogreške u najkraćem mogućem roku.

Tvrtka se odriče svake odgovornosti za štetu koja može nastati prilikom posjeta, korištenja i pregledavanja internetske trgovine na uređajima koji omogućuju pristup internetskoj trgovini i na podacima pohranjenim na istim uređajima, u slučaju da je šteta uzrokovana nezakonitim radnjama trećih strana, računalnim virusima i sl. Tvrtka je oslobođena svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje sprječavaju korištenje internetske trgovine.

Prilikom registracije u internetskoj trgovini, posjetitelj kreira lozinku koja se čuva samo za njega i ne dijeli se s drugim osobama. Posjetitelj je odgovoran za sve promocije i narudžbe izvršene na registriranom računu posjetitelja. Ako posjetitelj smatra da postoji mogućnost da druga osoba zna lozinku posjetitelja, treba kontaktirati tvrtku na adresu e-pošte info@sup-outlet.si kako bi dobio upute za promjenu lozinke. U slučaju sumnje na sigurnosno kršenje, tvrtka ima pravo zatražiti od registriranog posjetitelja promjenu lozinke ili blokirati njegov korisnički račun.

Kupčeva je odgovornost sigurno i primjereno koristiti artikle kupljene u internetskoj trgovini za predviđenu namjenu konačnog artikla. Kupac artikala isključivo je odgovoran za sve posljedice nepravilne upotrebe. Tvrtka ne odgovara za bilo kakvu štetu koja može nastati nepravilnom upotrebom ili neznanjem kupca.

Tvrtka redovito osigurava da su informacije objavljene u internetskoj trgovini ažurne i točne, no karakteristike artikala, njihova dostupnost i cijena mogu se promijeniti tako brzo da tvrtka nije u mogućnosti ispraviti informacije na web stranici. U takvom slučaju, tvrtka će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.

Ostale odredbe

Sve stranice internetske trgovine na kojima se razmjenjuju povjerljivi podaci (lozinka, online plaćanje) zaštićene su SSL sigurnosnim protokolom (128-bitna zaštita podataka). SSL sigurnosna enkripcija je standardna tehnologija zaštite podataka koja omogućuje sigurnu razmjenu podataka između vašeg preglednika i internetske trgovine.

Internetska trgovina koristi "kolačiće" isključivo kao identifikator sesije. "Kolačići" sadrže takozvani "id sesije", koji omogućuje identifikaciju preglednika koji posjetitelj koristi tijekom sesije. To također osigurava da se korisnik zapamti i omogući mu kupnju u internetskoj trgovini.

Usluge tvrtke ili internetske trgovine ne uključuju troškove koje posjetitelj snosi korištenjem računalne i druge elektroničke opreme (elektronički uređaji) te usluge za pristup internetskoj trgovini. Tvrtka nije odgovorna za telefonske troškove, promet podataka ili druge troškove koji mogu nastati prilikom narudžbe ili pregledavanja/pretraživanja web stranice.

Promjena uvjeta i odredbi

Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom objave na web stranici sup-outlet.si. Društvo može u bilo kojem trenutku promijeniti Opće uvjete poslovanja, a o namjeravanoj promjeni Općih uvjeta poslovanja i svim značajnim promjenama obavijestit će sve registrirane korisnike slanjem e-pošte na adrese e-pošte navedene prilikom registracije.

Rješavanje pritužbi i sporova

Tvrtka poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača i nastoji ispuniti svoju dužnost osiguranja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema, kupac se može obratiti tvrtki putem e-pošte na info@sup-outlet.si. Pritužbu treba podnijeti na adresu e-pošte info@sup-outlet.si .

Postupak rješavanja pritužbi je povjerljiv. Društvo je svjesno da je bitna karakteristika potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena i troškova nastalih u rješavanju spora, što je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor na sudu.

Trudimo se da sve potencijalne probleme i sporove riješimo sporazumno.

  • Besplatna dostava u Sloveniju i Hrvatsku
  • Dvogodišnje jamstvo na SUP-ove
  • Sigurno online plaćanje

  • Povrat proizvoda u roku od 14 dana