Često postavljana pitanja
Odabir SUP-a
Koliko dugo traju promotivne ponude, kako to da su cijene tako pristupačne?
Izravnom suradnjom s proizvođačima, bez distributera ili posrednika, te u suradnji s drugim prodavačima na više tržišta, omogućujemo opskrbu proizvodima po pristupačnim cijenama.
Politika SUP outlet internetske trgovine je ponuditi kvalitetne proizvode po pristupačnim cijenama.
Cijene se primjenjuju na proizvode koji su na zalihi. U slučaju isteka zaliha, cijene i proizvodi u ponudi će se promijeniti.
Promotivne ponude vrijede do isteka zaliha ili promjene cijena dostave.
Što znači niža cijena proizvoda u usporedbi s drugim?
Razlike u cijenama rezultat su različitih modela proizvoda, njihove kvalitete i dostupnosti u isporukama.
Proizvodi više kvalitete koji sadrže kvalitetnije materijale zahtijevaju višu cijenu.
Mnogi različiti modeli imaju identičnu tehnologiju proizvodnje i izrađeni su od identičnih materijala, ali cijena varira zbog složenosti proizvodnog procesa, što je rezultat oblika i dizajna proizvoda.
Oblik i dizajn nude različita navigacijska i korisna svojstva proizvoda.
Kako da odaberem pravi SUP za sebe?
SUP-ove prikupljamo na temelju upotrebe i cijene.
Nudimo kvalitetne proizvode po pristupačnim cijenama.
Razmislite kako ćete koristiti SUP, s kim, koliko često i koliko vas će ga koristiti istovremeno.
SUP-ovi u ponudi su visokokvalitetni i izdržljivi, a namijenjeni su zabavi i razonodi na vodi za pojedince, prijatelje i obitelji.
Pojedini modeli namijenjeni su i naprednim rekreativcima i sportašima.
Prilikom odabira obratite pozornost na oblik, duljinu i tehnologiju proizvodnje.
Osim kupnje SUP-a, što mi još treba za SUPanje?
Obratite pažnju na proizvode u odjeljku "Trgovina".
Velika većina njih su SUP setovi koji sadrže apsolutno sve što vam je potrebno; SUP dasku, veslo, pumpu, sigurnosno uže, stabilizatore i ruksak u kojem su pohranjeni svi predmeti.
Narudžbe i plaćanja
Kako mogu platiti svoju kupnju?
Ako želite dovršiti narudžbu plaćanjem, možete platiti Visa, Maestro bankovnim karticama... putem PayPala ili izravnim prijenosom na bankovni račun. Ovo će se prikazati ako odaberete ovu opciju prilikom dovršetka kupnje.
Je li moje plaćanje sigurno?
Da, vaše je plaćanje potpuno sigurno, u trenutku plaćanja i potvrde bit će preusmjereno na provjerenog pružatelja platnih protokola WSPay, internetska trgovina koristi pružatelja platnih protokola Airwallex, koji je provjerena i sigurna platforma.
Zašto moram dijeliti podatke o plaćanju?
Vaši podaci su nam potrebni za pripremu računa i dostavu, kako bi vas dostavna služba mogla kontaktirati i uspješno vam dostaviti kupljene proizvode.
Što se događa s informacijama koje dijelim prilikom plaćanja?
Podatke koje navedete tijekom postupka plaćanja koristimo za pripremu računa i registraciju vas kao kupca u našoj internetskoj trgovini. Također ih dijelimo s dostavnom službom kako bi vam mogli dostaviti kupljene artikle i kontaktirati vas. Ako pristanete dati podatke, možemo ih koristiti i za obavještavanje o posebnim ponudama, novostima i komunikaciju s vama.
Dostava i slanje
Je li dostava besplatna?
Kao dio promotivne ponude nudimo besplatnu dostavu za sve narudžbe. Ako se naplaćuje dostava za pojedinačne proizvode, o tome ćete biti obaviješteni u obavijesti tijekom procesa kupnje. Ovo vam također nudi cijenu dostave i mogućnosti dostave. Informacije se odnose na dostavu u Sloveniji i Hrvatskoj.
Kada mogu očekivati dostavu kupljenih proizvoda?
Kupljeni proizvodi obično se dostavljaju u roku od 2 do 5 radnih dana. Trudimo se za najbržu moguću dostavu i dostavu. Rokovi dostave mogu varirati zbog vikenda, praznika i neradnih dana. Također ovisi o aktivnosti dostavne službe i koja dostavna služba nudi uslugu dostave kupljenih proizvoda.
Mogu li promijeniti adresu za dostavu?
Sve dok naručeni proizvodi još nisu poslani, adresu za dostavu možete promijeniti tako da nas kontaktirate e-poštom na info@sup-outlet.si s naslovom: "Promjena adrese za dostavu" i navođenjem broja narudžbe.
U tijelu poruke navodite novu adresu.
Koja će dostavna služba dostaviti moje proizvode?
Surađujemo s nekoliko dostavnih službi, najčešće s DHL-om, također i s GLS-om, te Hitropoštom Slovenije.
Prilikom narudžbe proizvoda birate koja će vam dostavna služba dostaviti proizvode.
Jamstvo i povrat robe
Kolika je garancija na SUP-ove?
Nudimo 2 godine jamstva na SUP daske.
Vjerujemo u tehnologiju i trajnost naših proizvoda. Jamstvo se može razlikovati ovisno o pojedinom proizvodu, informacije su napisane pored svakog proizvoda na stranici proizvoda.
Imam problem s mojom SUP daskom, želim ostvariti pravo na jamstvo.
Iako su SUP-ovi izrađeni najsuvremenijom tehnologijom i od visokokvalitetnih materijala, problemi se i dalje mogu pojaviti.
Osim ako nije drugačije navedeno na proizvodu, SUP daske imaju dvogodišnje jamstvo koje možete zatražiti. Proizvod ne smije imati znakove oštećenja od prekomjerne i nepravilne upotrebe. Potrebni su vam jamstveni list i račun te slijedite upute napisane na kartici "Povrati i reklamacije".
Proizvod mi ne odgovara savršeno, što da radim?
Vjerujemo da je raznolikost ponuđenih proizvoda dovoljno bogata da zadovolji svaki ukus, želju i potrebu.
Ako niste sigurni je li proizvod pravi za vas, kontaktirajte nas. Zajedno ćemo pronaći rješenje koje vam najbolje odgovara - ili zamjenu proizvoda drugim ili povrat novca.
Kupio/la sam pogrešan proizvod, što da radim?
U redu je, ako proizvod koji ste kupili ne zadovoljava vaše potrebe, možete ga vratiti u roku od 14 dana od primitka proizvoda i mi ćemo vam vratiti novac.
Proizvod mora biti bez znakova habanja i oštećenja, pripremite ga u originalnom stanju kakvom ste ga primili. Potreban vam je račun i slijedite upute napisane na kartici "Povrati i reklamacije".
Kako mogu vratiti proizvod?
Ako vraćate proizvod bez razloga, to možete učiniti u roku od 14 dana od primitka proizvoda od dostavne službe. Vratite proizvod u prvobitno stanje bez ikakvih znakova habanja ili oštećenja te slijedite upute u kartici "Povrati i reklamacije". Pošaljite proizvod na adresu tvrtke koja će vam vratiti novac na račun s kojeg ste platili kupnju (ili na drugi račun). Rokovi povrata navedeni su u kartici "Opći uvjeti poslovanja".
Kako funkcionira pritužba na proizvod?
Ako se pojavio problem s proizvodom, a proizvod je još uvijek pod jamstvom, možete ga reklamirati. Pripremite račun i jamstveni list te slijedite upute napisane u kartici "Povrati i reklamacije". Proizvod za koji podnosite reklamaciju šaljemo na adresu tvrtke koja će ga pregledati i provjeriti uzrok problema s proizvodom. Ako je reklamacija opravdana, servisiramo proizvod i šaljemo besprijekoran na adresu za dostavu. Ako se greška ne može ispraviti, poslat ćemo vam novi proizvod iste vrste. U slučaju da takav proizvod nije na zalihi, nudimo proizvode na zalihi prema cijeni proizvoda za koji je reklamirano jamstvo.
Korisnička podrška
Oštetio/la sam svoj SUP i treba ga popraviti, što da radim?
Poštovani, ako je SUP oštećen zbog korištenja i ne postoji tvornička greška koja bi opravdala reklamaciju, možete se obratiti bilo kojem servisu koji nudi popravak SUP-ova ili kontaktirati nas i mi ćemo ga pokušati popraviti u našem servisu.
Kako vas mogu kontaktirati?
Možete nas kontaktirati svakim radnim danom između 9 i 15 sati na telefonski broj naveden pod karticom "kontakt" ili na dnu web stranice. Također nam možete pisati u bilo koje vrijeme na adresu e-pošte info@sup-outlet.si i rado ćemo vam pomoći.
Mogu li dobiti dodatni popust na promotivne ponude?
Da, u posebnim prilikama nudimo dodatne mogućnosti popusta na proizvode. Ako ste vidjeli kodove za popust u oglasima ili e-porukama, pozivamo vas da ih iskoristite prije isteka i kupite proizvod po zaista premium cijeni!
-
Besplatna dostava u Sloveniju i Hrvatsku
-
Dvogodišnje jamstvo na SUP-ove
-
Sigurno online plaćanje
-
Povrat proizvoda u roku od 14 dana